NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

Gapps یا همان Google Apps چیست؟

گوگل اپس یک سری از برنامه ها و ذخیره سازی فایل ها تحت وب و از طریق مرورگرهاست بدون آنکه کاربر نیاز به خریدن آن نرم افزارها داشته باشد.کاربران قادر خواهند بود به راحت وارد حساب کاربری خود وارد شده و به فایل ها و ابزارهای مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. ابزارهای پیشنهادی شامل ابزارهای ارتباطی (Gmail-Gtalk و Google calendar) ابزارهای تولیدی (Google Docs شامل فایلهای متنی، جداول و فایلهای ارائه)، صفحه شروع قابل تغییر (iGoogle) و Google Sites  برای توسعه صفحات وب. این ابزارها رایگان هستند ولی کاربران قادر خواهند بود تا با پرداخت هزینه، ابزارهای بیشتر و فضای بیشتری را خریداری نمایند. نسخه آموزشی آن تقریبا تمام امکاناتی را که نسخه تکمیلی و پولی آن دارد را به صورت رایگان پوشش میدهد و برای دانش آموزان دوره دبیرستان به بالا پیشنهاد میشود.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:گوگل , اینترنت , گوگل اپس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

کیس Level 10 GTS، محصول جدید Thermaltake

 

کمپانی  Thermaltake که از کمپانی‌های پیشرو در زمینه ساخت کیس‌های کامپیوتری، محصولات خنک‌کننده و منابع تغذیه به شمار می‌رود، نسخه جدید کیس‌های Level 10 GTS و Level 10 GTS Snow editionکه دارای در کناری شیشه‌ای است را معرفی کرد. این محصول حاصل همکاری این کمپانی و BMW است و این بار در ابعاد کوچک‌تر عرضه شده ولی قابلیت‌های خود را حفظ کرده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:کیس , بزرگترین کیس , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

                      نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

 

نکات اساسی برای محافظت از لپ تاپ

دوام لپ‌تاپ شما بستگی به شیوه نگهداری از این وسیله الکترونیکی دارد. اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 12 اسفند 1391برچسب:Note book , PC , ,
ارسال توسط سعید مهدوی

تعداد فروش کنسول ها در ۴ سال گدشته

ر این پست برای شما فروش کنسول های Xbox 360 , PS3 , Wii و Wii U و کنسولهای دستی Ds , PSP , 3DS و PsVita در سال ۲۰۱۲ را اماده کرده ایم که این فروش را نسبت به چهار سال گذشته میلادی یعنی در سال های ۲۰۰۹,۲۰۱۰,۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ نشان میدهد که شاهد کاهش فروش این کنسول ها نسبت به سال قبل در این امار هستیم.

 



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

تاریخچه ی ترانزیستور

ترانزیستورهای جدید به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی (BJT) و ترانزیستورهای اثر میدانی (FET). اعمال جریان در BJTها و ولتاژ در FETها بین ورودی وترمینال مشترک رسانایی بین خروجی و ترمینال مشترک را افزایش می‌دهد، از اینرو سبب کنترل جریان بین آنها می‌شود. مشخصات ترانزیستورها به نوع آن بستگی دارد. لغت «ترانزیستور» به نوع اتصال نقطه‌ای آن اشاره دارد، اما انی سمبل قدیمی با سمبل‌هایی را کردند که اختلاف ساختار ترانزیستور دوقطبی را به صورت دقیقتر نشان می‌داد، اما این ایده خیلی زود رها شد.[نیازمند منبع] در مداراهای آنالوگ، ترانزیستورها در تقویت کننده‌ها استفاده می‌شوند، (تقویت کننده‌های جریان مستقیم، تقویت کننده‌های صدا، تقویت کننده‌های امواج رادیویی) و منابع تغذیه تنظیم شده خطی. همچنین از ترانزیستورها در مدارات دیجیتال بعنوان یک سوئیچ الکترونیکی استفاده می‌شوند، اما به ندرت به صورت یک قطعه جدا، بلکه به صورت بهم پیوسته در مدارات مجتمع یکپارچه بکار می‌روند. مداراهای دیجیتال شامل گیت‌های منطقی، حافظه با دسترسی تصادفی(RAM)، میکروپروسسورها و پردازنده‌های سیگنال دیجیتال (DSPs) هستند. ترانزیستور می‌تواند به عنوان سوییچ نیز کار کند. ترانزستور سه بایه دارد.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

معرفی مادربورد قدرتمند MSI با سوکت FM2


کمپانی MSI یکی از برترین تولیدکنندگان مادربورد و کارت گرافیکی جهان، مادربورد جدید خود با سوکت FM2 به نام  FM2-A75MA-P33 را معرفی کرد. این مادربورد با داشتن چیپست AMD A75، از APUهای جدید کمپانی AMD موسوم به Trinity پشتیبانی می‌کند، دارای مدار تغذیه ۵ فازی جهت تغذیه APUاست و با داشتن دو شکاف حافظه می‌تواند از ۳۲ گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس  ۱۸۶۶MHz در حالت دو کاناله پشتیبانی کند.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:مادر بورد , MSI , مادربورد , MSI , مادر بورد,
ارسال توسط سعید مهدوی

با SkyDrive به صورت لمسی با HTML5 کار کنید

مایکروسافت محصول جدید خود به نام SkyDrive برای HTML5 را در مراسم Ces رونمایی کرد که این افزونه به شما اجازه میدهد تا شما در ویندوز ۸ که قابلت لمسی دارد از HTML5 بتوانید به صورت لمسی استفاده کنید و همچنین بتوانید از کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) آن استفاده کنید و کارهای روزمره خود را سریعتر و بهتر انجام دهید.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

 

دیروز هم چندین گوشی هوشمند و تبلت از شرکت های مطرح و نه چندان مطرح معرفی شد. هرچند که جای بسیار از شرکت های مطرح مانند نوکیا و مایکروسافت حالی است اما کماکان جو معرفی محصولات داغ است. با هم به داغ ترین این محصولات نگاهی می اندازیم.

 

معرفی گوشی ها و تبلت ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 21 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سعید مهدوی

بلاخره پس از یک دوره زمانی چند ساله و بعد از شرکتهای گوگل و مایکروسافت، شرکت یاهو پروتکل SSL را برای سرویس ایمیل خود فعال کرد.این کار  به دنبال نامه های متعدد از سوی EFF، ACLU، گزارشگران بدون مرز و تعدادی از سازمان های دیگر  به شرکت یاهو (ماریسا مایر) برای ایجاد تغییر و به منظور کمک به محافظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران ،صورت گرفته است.
مشخصه بارز SSL بصورت HttpS می‌باشد که شاید بارها در اینترنت مشاهده کرده باشید و به سادگی از آن گذر کرده باشید.

Secure Socket Layer , یا همان SSL یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تامین ارتباطی امن مابین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می‌یابد , محافظت می‌کند تا در این انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند. SSL یک استاندارد صنعتی است و توسط ملیون‌ها وب سایت در سراسر جهان برای برقراری امنتیت انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:یاهو مایل ,
ارسال توسط سعید مهدوی

 

پردازنده‌های نسل چهارم Core کمپانی اینتل در راه‌اند

www.netwizard.ir3

درست است که این روزها همه درگیر اخبار نمایشگاه CES هستند و تکنولوژِی های جدید و انوع و اقسام گجت هایی که در این نمایشگاه معرفی میشوند همه را انگشت به دهان گذاشته است.اما نباید از دیگر اخبار دنیای فناوری هم چشم پوشی کرد.سال ۲۰۱۳ سالی متفاوت با پردازنده‌هایی متفاوت از کمپانی اینتل خواهد بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:اینتل " پردازنده ",
ارسال توسط سعید مهدوی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد